foto článku Vyrážíme do Holandska

Vyrážíme do Holandska

Na úvod bych vám, čtenářům cestovatelské sekce, ráda představila kdo vlastně jsme.
Čtyřčlenná rodina, na cestě po Evropě ve starém hranáčovi. Dva praštění rodiče a dvě malé zvědavé holky.Myšlenka na odjezd z ČR a trvalé přestěhování do obytného auta se zrodila jednoho dne v Řecku. Tehdy, ještě s osobákem a stanem, jsme za sebou měli měsíční dobrodružství v Bulharsku a Řecku. Měla to být jen další letní dovolená. Ale svoboda cestování nám tentokrát zachutnala víc než roky předtím a začali jsme plánovat jak uskutečnit, aby náš život mohl splnit to o čem jsme snili. Takže jsme do toho skočili po hlavě, vyřešili co bylo třeba v ČR a koupili starou obytku.
Po koupi zkoumáme kde je nejbližší servis obytňáku, protože (což jistě zná každý majitel hrany nebo starého karavanu) spousta věcí potřebuje opravit a zprovoznit. To nás dovedlo do Korýšovic servisu, který jsme měli vlastně skoro za barákem v Bohumíně.
Pro začátek oprava bojleru, spousta rad a informací a také pozvání na sraz Hrany 22. Mimochodem, chválím a bylo to fajn, i když jsme přijeli jen na jednu noc. Ale program pro děti i dospělé byl vymyšlený hezky a aspoň člověk okouknul další hranáče. Jen si zpětně říkám, že příště budu akčnější a nakouknu do těch domečků na kolech mnohem víc, přeci jen inspirace není nikdy dost.
V půlce září vyjíždíme z České republiky a projíždíme Polsko. Tam zastavujeme jen na nákup, naftu a doplňení vody na benzince. Není to naše cílová destinace, ačkoliv Polsko je krásné, ať už polské Tatry nebo okolí Gdaňsku a poloostrov Hel. Tam jsme strávili dovolenou před rokem a kdo nemá rád úmorná vedra, panující u moře na jihu tak polské moře pro něj bude skvělá volba. Na noc přijíždíme do Drážďan,  hledáme na Park4night místo na přespání, uložíme děti a jdeme taky spát. Stejně lilo jak z konve, takže večerní procházka po Drážďanech se nekoná.
Ráno už je to lepší, přesunujeme se na parkoviště blíž k centru a vyrážíme na krátkou procházku. Část Drážďan kterou jsme viděli a prošli, mi hodně připomínala naši Prahu. S dětmi toho moc pěšky neprojdeme. Naše 3,5letá Týnka dost protestuje že jí bolí nohy a Verunka pro změnu vyskakuje z kočárku a nejradši by šla taky pěšky. A to bychom nedošli už vůbec nikam. Takže se vracíme do auta, rychlý oběd/svačina a vyrážíme dál. Další zastávka je Hannover.
V Hannoveru to moc nedopadlo, po cestě nám odletěl kryt střešního okna. Už jsem zmiňovala že na tom autě furt něco opravujeme, že? A to byl jen začátek, ale o tom zas jindy. Takže muž spravuje alespoň improvizovaně okno, oprava drží doteď. A na mě leze nějaký bacil,  takže z Hannoveru jsme viděli jen sídliště, kam nás dovedla navigace, že prý tam je místo na spaní. O tom na jaké místa nás Park4night občas zavedla by se dal taky napsat samostatný článek, třeba se k tomu dostanu.
Poslední německé město kde zůstáváme asi dvě noci je Rheine. Což je městečko u hranic s Holandskem. Viróza u nás propukla na plno, takže jsme ty dva dny hlavně odpočívali a popíjeli čaj. S dvěma zdravými dětmi v autě to byl skvělý zážitek, ale i takové věci se dějí a ne vždy je všechno sluníčkové.
Dál už přijíždíme do Holandska a tomu bych ráda věnovala další samostatný článek.
Aktuální dění můžete sledovat u nás na instagramu, @wolfs_on_the_road nebo FB strance, Vlci na cestách, moc rádi vás tam uvidíme.

Sekce cestování

1. image
    Petr Korýš Dunička a kolektiv

Popisují cesty karavanem se základními tipy pro hezky strávenou dovolenou.

Zájem o bazarovou položku

×

Máte-li zájem o některou z nabízených bazarových položek, vyplňte prosím poptávkový formulář níže nebo zavolejte na tel. +420 775 55 38 66.